Маркетинг негіздері
Гранецкий Владимир Николаевич
Сипаттама: Пән тыңдаушылардың нарықтағы жұмыс әдістерін қоса алғанда, маркетинг жүйесі туралы түсінігін қалыптастыруға, тұтынушылардың сұраныстарын өзіне пайдалы қанағаттандыруға арналған. Маркетинг құралдары қарастырылады: маркетингтік зерттеулер, тұтынушыларды саралау және мақсатты нарықты таңдау, нарықтағы тауарларды стратегиялық жоспарлау және позициялау, сондай-ақ маркетинг жоспары және тауарлардың өмірлік циклі.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Экономикалық теория
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- мәні, басқа пәндермен байланысы туралы толық және нақты теориялық білім беру және оны тәжірибеде қолдана білуді үйрету, яғни: - инновациялар маркетингi басқару процесі ретінде - инновациялық маркетингi пәні, принциптері мен әдістері;
Міндет
- - инновациялық маркетингi мәні, мақсаттары және міндеттері; - инновациялық маркетингi теориялық негізі мен дамуы; - басқару еңбегі мен басқару қызметінің табиғатын түсіну;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Жаратылыстану ғылымдары облыстық базалық білімдерін меңгіру (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) тәртібі, мәдени ойлау және ой-өрісіті кеңейту үшін жеке жоғарғы білімді қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қазақстан экономиканың заманауи басқарма талабына сәйкес, тәжірбиелік дағдылары мен теориялық білімін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Бизнес-үрдісінің басқару үшін ақпаратты қолдану мен сапалы әдістемелік талдау үшін және сандықты қолдану қабілеті
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- басқару тиімділігін шығару нұсқасын негіздеу және жетілдіру; басқару қызметі саласы төңірегінде экономикалық арнайы әдістердің ақпараттарын талдау және негізін қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Кәсіби қызмете осы білімдеріне суйене алу мен қоғам және ойлау, табиғи даму заңын түсінеді және біледі
Оқыту әдістері
При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на рынке; - решение учебных задач.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Экономические предпосылки возникновения и развития маркетинга
- Маркетинговые исследования и система маркетинговой информации нятие системы маркетинговой информации, ее роль и необходимость
- Маркетинговая среда Понятие маркетинговой среды
- Поведение потребителей на рынке Понятия «потребность», «потребитель», «покупатель», «покупательский рынок»
- Сегментирования рынка и позиционирование товара
- Товар в системе маркетинга Понятие товара
- Товарная политика маркетинга Товарные стратегии
- Ценовая политика маркетинга Понятие цены и роль в системе маркетинга
- Сбытовая политика в маркетинге Определение канала распределения, его значение и функции
- Коммуникативная политика в маркетинге Понятие системы коммуникации
- Реклама в системе маркетинга Роль и значение рекламы в системе маркетинга
- 12 Планирование в системе маркетинга Общие концепции планирования маркетинга
- 13 Стратегическое планирование Стратегическое планирование: понятие, роль и этапы
- Международный маркетинг
- Маркетинг услуг и некоммерческой деятельности Услуги в современной экономике
Негізгі әдебиет
- Гранецкий В.Н., Рахимбердинова М.У. Маркетинг - УК-ВКГТУ .
- Верстакова Ю.В, Симоненко Е.С. Управление маркетингом. Теория и практика_Уч. Пособие, 2008 -432с
- Котлерт Ф. Маркетинг менеджмент – СПб.: Питер, 2011. – 304 с.
- П. Моррис Маркетинг по джунглям бизнеса - М.: Из-во Махаон, 2012 - 104с.
- Голубков Е.П. Основы маркетинга. Учебнтк - М.:МИздательство "Финпресс" 1999 - 656с.
Қосымша әдебиеттер
- Мочадо Р. Маркетинг для малых предприятий. – СПб: Питер Паблишинг, 2005. – 288с.
- Панкрухин А.Л. Маркетинг. – М.: Издательство «Омега-Л», 2017. - 656с.
- Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: Учебное пособие / Под ред. В.Е.Хруцкого. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Финансы и статистика, 2014.
- Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг. - М.: Экономика, 2010. – 336с.