Маркетингте интернет-жобаларды басқару

Байтикенова Гульжан Альпековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курстың мақсаты студенттерді кәсіптік құзыреттіліктер мен дағдыларды игеруді ұйымдастыру және беделді басқаруды ұсынуға көмектеседі. Интернеттегі жобаларды талдаудың маркетинг аспектілерін түсінуді қамтамасыз ету үшін, студенттерді іздеу жүйелерін, компанияның онлайн трейдинг платформаларын насихаттау, семантикалық ядросымен жұмыс істеу, ішкі және сыртқы оңтайландыру және WeКурс жасанды интеллект, жаңа бизнес-модельдер және интеллектуалды нарыққа бағытталған бизнес-процестерді ойластырады.

Кредиттер саны: 3

Пререквизиты:

  • Маркетинг негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Сандық жобаларды басқару саласында студенттердің жиынтық білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
  • - Интернеттегі ақпараттық қызметтер нарығын ЭММ-ны зерттеудің теориялық және практикалық негіздерін білуді қамтамасыз ету; - Интернетте нарықтық зерттеулер мен дерекқорлар үшін қолданылатын ЭММ-нің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • ұйымдастырушылық және экономикалық білімнің жалпы жүйесінде жобаны басқару орны мен рөлі;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • цифрлы технологиялар негізінде жаңа өнімді дамыту мен жылжытуда нарық пен компанияның әлеуетін бағалау үшін негізгі техникалар мен технологияларға ие. жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Интернеттегі және технологиялық маркетинг негізінде инновациялық өнімдер мен жоғары технологияларды әзірлеу мен жоспарлау әдістерін әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықта бәсекелестер туралы жаңа өнімдерді жинау, бәсекелес ортаны талдау мүмкіндігі бар;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • нарыққа шығу және жаңа өнімдерді насихаттау, маркетингтік бюджетті қалыптастыру және маркетингтік жобаны жүзеге асыру технологиясы бойынша басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын меңгереді.
Негізгі әдебиет
  • 1.Каменева Н.Г. Маркетинговые исследования. 2013, 2. Каталано Ф. Интернет-маркетинг для чайников. - 2007г. 3. Пол Доулинг и др. Реклама и маркетинг в интернете. 4. Маркетинговые исследования. 5-е изд. / Пер. с англ. – СПб: Питер, 2010. – 704 с. 6. Брейс А. Анкетирование. Разработка опросных листов, их роль и значение при проведении рыночных исследований. / Пер. с англ. – М.: Balance Business Books, 2005. – 336 с. 10. Мельникова