Маркетингдегі психология

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бұл курс әр түрлі байланыс топтарының психология ерекшеліктерін ескере отырып, студенттерді маркетингтік қызмет саласындағы тәжірибелік дағдыларды игеруді қамтамасыз етеді. Бағдарламада маркетинг негіздері, психология негіздері, жарнамадағы коммуникативті әсер ету стратегиясы, жеке психология, ынталандыру, эмоция, қарым-қатынас психологиясы, әсер ету және өзара әрекеттесу, жарнамадағы сапалы әдістер, халық пен массаның психологиясы, жарнама қабылдау психологиясы, тұтынушылардың мінез-құлқы психологиясы қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Психология

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • қоғамдық сұраныстарды зерттеу, белгілі бір тауарлар мен қызметтерге адамдардың қажеттілігінің ұлттық-аймақтық және әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескеру, өндірісті, жарнаманы және тұтынушыға жеткізуді тиісті ұйымдастыру арқылы осы сұраныстарды барынша қанағаттандыруды ұйымдастыру.