Қазіргі медиа нарығы

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Ресурстық нарық пен ақпарат нарығын қамтитын медиа нарығы зерттеледі. Ресурс нарығы ақпараттық мазмұнды өндірудің қажетті компоненттерін қамтиды: қаржы, материалдар, әр түрлі ақпарат. Ақпараттық нарықта БАҚ өнімдері тауарға айналады және сатып алу-сату процесіне қатысады. Құрамында: баспасөз, аудиовизуалды медиа, электронды БАҚ, ақпараттық агенттіктердің басылымдары, кинофильмдер.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ғаламтор кеңістігінде жарнаманы құру және жылжыту

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО
СӨЖ 150
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • студенттерде медиарынның Экономикалық қызмет ету принциптері және БАҚ жалпы жүйесі, Қазақстандағы және шет елдердегі медиаиндустрияның қазіргі жағдайы, БАҚ нарығының әртүрлі сегменттерінің экономикасы (газет, журнал, радио, теледидар, онлайн БАҚ) туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға арналған.