Стратегиялық менеджмент және жоспарлау

Колос Елена Анатольевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: қазіргі нарықтық қатынастардың заңдылықтарымен және өдірушінің өнімі тікелей тұтынушыға бағытталғандығы есебінен сұранысты білу қажеттігімен түсіндіріледі. Қазақстандағы менеджмент ерекшелігі кәсіпорындағы шикізаттың жеткіліксіз жағдайына бейімделе отырып, дұрыс қызмет етугде. Соңғы нәтижелер минималды шығындарды көрсетуді көздейді. Экономикадағы менеджменттің маңызы ролі кәсіпорындағы экономикалық және өндірістік процестерді бір бірімен ұштастыра отырып, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету болып табылады. Менеджмент негіздерін білу, басқарудың тәсілдері білу, шешім қабылдай білу – пайдалы жұмыстың шарттары. Қазақстанға қазір жоғары білімді менджерлер қажет. Менеджер жоғары төленетін, сұранысқа ие маман болып отыр.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты – магистранттарға теориялық негіздерді, түсініктерді және категорияларды осы заманғы нарыққа сай күйінде стратегиялық менеджменттік тәжірибені қалыптастыру.
Міндет
  • Пәннің міндеті – стратегиялық менеджменттің негізгі түсініктерін меңгеру, жеке тұлғаның ұйымда өзін ұстаудың, оның өзге адамдармен қарым қатынасының теориясы, тиімді менеджердің әлеуметтік-экономикалық қатынастардағы ролі, ұйымдағы басшылықтың мағынасын ашу, жұмысшылар тәжірибесінде кездесетін арнайы жағдайлардың шешімін табу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім алушылар білуге тиіс: стратегиялық жоспарлауды жетілдіру мақсатын және міндеттерін; басқару шешімдерін қабылдауға даярлау мақсатында компанияның қызметтік стратегияларының арасында өзарақатынасты таладудағы әдіс – тәсілдерді үйрету.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • басқару шешімдерін қабылдауға даярлау мақсатында компанияның қызметтік стратегияларының арасында өзарақатынасты таладудағы әдіс – тәсілдерді талдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - кәсіпорында дағдарысқа қарсы стратегияларды орындауға қатысты стратегиялық мақсаттар мен практикалық міндеттерді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • пәнді үйрену барысында, алынған білім, білік, дағды, икем, машық лайықты мамандық бойынша қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындалу үшін және диплом жұмысын орындау барысында қажет болып саналады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • мен тыңдармандарды стратегиялық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларымен таныстыру, нақты экономикалық секторда жұмыс істеген кезде қажет болатын стратегиялық анализдің тәжірибелік машықтарын қалыптастыру.
Негізгі әдебиет
  • 1 Ансофф И. Стратегическое управление. - М.: Прогресс, 2007. 2 Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление. Принципы и международная практика.- К.: Абсолют-В.- 2008.- 351с. 3 Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник.- 2-е изд., перераб. И доп.-М.: Гардарика, 2008.- 296с. 4 Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекций.- М.: ИНФРА-М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 2009.- 288с. 5 Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров «Управление развитием организации». Модуль 4.-М.: «ИНФРА», 2009.- 344с. 6 Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов /Пер. с англ. Под. Ред. Л.Г.Зайцева, М.И.Соколовой.- М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2008.- 576с. 7 Фахутдинов Р. Стратегический менеджмент. М.: 2011.