Заманауи теориясы, түрі және автоматизация жүйесін құрау құралы

Кадыролдина Альбина Талапжановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Басқарудың анализі мен синтезі. Кеңістік жағдайда басқару объектілерін сипаттау әдісі.Кеңістік жағдайда жақындату, басқару және бақылау түсінігі. Абсолютті тұрақтылық теориясы. Қолайлы басқару теориясы. Адаптивті АБЖ құру негіздері.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Автоматты реттеудiң сызықты емес жүйесi

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазу емтиханы

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Әр түрлі өнеркәсіп салаларда автоматтандырылған күрделі жүйелерді құруға және басқарудың заман талабына сай тенденциялар бойынша білімдерін қалыптастыруға дайындық, автоматтандыру саласында теориялық және қолданбалы тапсырмаларды өзіндік орындауға дайындық.
Міндет
  • робастты және инвариантты жүйелердің динамикалық қасиеттері мен синтезін зерттеу саласындағы ғылым мен техниканың даму тенденцияларымен студенттерді таныстыру;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Автоматтандыру аумағының инженерлі комплекстік әрекетінде экспериментті және теориялық зерттеу негіздерінде модельдеуді және математикалық анализ әдістерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Кешендік инженерлі қызметте негізгі және арнаулы білімдерді қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Әдіс пен танымды, білімді, өзін бақылауды, зияткерлікті, адамгершілікті өздігінен қолдану, физикалық және кәсіби мәдениетті дамыту және жетілдіруді түсіну, өзіңнің артықшылығың мен кемшілігіңді сынап бағалау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жеке және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, орындаушылардың жеке топтарымен басқару дағдыларын атқару, соның ішінде пән аралық жоба, дербес жауапкершілік, кәіби этика және кәсіби қызмет.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жаңа жабдықты меңгеру, автоматтандыру жүйесінің қолданыстағы техникалық жағдайын және қалдық қорды тексеру.
Оқыту әдістері

Оқу-зерттеу іс-әрекетінің технологиясы

Коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, миға шабуыл, білім беру дебаттары және т.б.)

Ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықты қоса алғанда) технологиялар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс 0-100
Практикалық жұмыс 2
Практикалық жұмыс 3
бақылау 1
2  рейтинг Практикалық жұмыс 4 0-100
Практикалық жұмыс 5
бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Басқару жүйелерін талдау және синтездеу әдістері
  • Бақылау, анықтау, тұрақтылық
  • Тұрақты және инварианттық жүйелер
  • Бақылауды оңтайландыру критерийлері
  • Экстремалды реттеу жүйелері
Негізгі әдебиет
  • Методы классической и современной теории автоматического управления. Учебник в пяти томах/Под ред. К.А. Пупкова, Н.Д. Егупова. – М.: МГТУ им. Баумана. - 2004. 2.
  • Методы робастного, нейро-нечеткого и адаптивного управления. Учебник для вузов/ Под ред. Н.Д. Егупова. – М.: МГТУ им. Баумана. – 2002.
  • Леоненков А.В. Нечеткое моделирование в среде МatLАВ и ТЕСН. – СПб.: БХВ-Петербург, 2003.