Ақпаратты өңдеудің техникалық құралдары

Құсайын-Мұрат Әсел Түгелбайқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән математикалық және жалпы жаратылыстану циклінің пәндеріне жатады және жалпы және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Автоматты реттеудің сызықтық жүйесі

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Заманауи қоғамды дамытудағы студеттердің білімі мен танымын хабарландыру арқылы қамтамасыз ету,негізгі тәсілдерді дамыту,қабылдаудың негізгі тәсілдері мен құралдары,сақтау, ақпаратты жаңарту.
Міндет
  • Алынған білімді қолдана отырып ақпараттық техналогияларды және заманауи техникалық құралдарды және коммуникативті есептері шешу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Бағдарламалық және ақпаратық құрылғылардың негізінде ақпарратты көрсету, сақтау және құралдар жасауды орындау. Аналогтық және сандық электрондық құрылғылардың сызбасын таңдауды жүзеге асыру,сызбалық есептеулер жүргізу және интегралдық қолданудағы жүзеге асыруды ескере отырып принциптік сызбаны құрастыру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Замнауи қоғамның дамуындағы ақпаратың мағынасын және негізін көрсету, негізгі тәсілдерді білу, қабылдаудың құралдары мен тәсілдері, сақтау, ақпаратты жаңарту; алынған білімді қолдана отырып ақпараттық техналогияларды және заманауи техникалық құралдарды және коммуникативті есептері шешу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Таным құралдары және тәсілдерін дұрыс қолдана білу,білім және өзін-өзі басқару, болашақты интелектуалды. дәстүлі , физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру, өзінің кемшіліктері мен артықшылықтарын бағалай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жұмысты жеке және топта нәтижелі жүргізе білу ,топтағы кәсіби шеберлікті көрсету және жеке топты басқару, соның ішінде сабақаралық жобаларды жасау, жеке жауапкершілікті көрсете білу, кәсіби этика және кәсіпкелік нормаларды жүргізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіптік ортада және қоғамда байланысты жүзеге асыру, техникалық құжаттарды сұрыптап жасау, автоматтандыру және басқару облысындағы комплекстік инженерлік кәсіпкерліктің нәтижесін қорғау және нақты айту.
Оқыту әдістері

- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: құл (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ақпарат
  • Компьютердің арифметикалық негіздері Сандық жүйелер
  • Компьютердің логикалық негіздері, элементтері мен түйіндері Логикалық операциялар және компьютердің негізгі элементтері
  • Алгоритмдер мен бағдарламалар Алгоритм ұғымы
  • Есептеу жүйелерінің архитектураларын құрудың негізгі түсініктері мен негізгі принциптері Компьютердің негізгі функционалды элементтері
  • Есептеу жүйелерінің түрлері және олардың жүйелердің архитектуралық ерекшеліктері Есептеу жүйелерінің жіктелуі және олардың сипаттамалары
  • Компьютерлік жүйелердің негізгі логикалық блоктарының жұмысын ұйымдастыру және принципі Арифметикалық-логикалық құрылғы және басқару құрылғысы: мақсаты, жұмыс принципі
  • Есептеу жүйелерінің ресурстарын басқару Компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасының негізгі компоненттері
Негізгі әдебиет
  • В.И. Дмитриев. Прикладная теория информации: Учеб.для студ. Вузов по спец. «Автоматизированные системы обработки информации и управления». с– М.: Высш.шк.,1989 г.
  • Максимов Н.В., Партыка Т.Л., Попов И.И. Архитектура ЭВМ и вычислительных систем: Учебник. – М.: ФОРУМ, 2017.
  • Баскаков С.И. Радиотехнические цепи и сигналы : Учебник. – 3-е изд., перераб. И доп. – М: Высш. Шк., 2000.- 462с
  • Мелехин В.Ф., Павловский Е.В. Вычислительные машины, системы и сети: Учебник. М.: ACADEMA, 2016
Қосымша әдебиеттер
  • Пятибратов А.П., Гудыно П.П. Вычислительные системы, сети и телекоммуникации. – М.: Финансы и статистика, 2014.
  • Таненбаум Э. Архитектура компьютера – СПб.: Питер, 2014.
  • Хорошевский В.Г. Архитектура вычислительных систем. Москва: МГТУ им. Баумана, 2014.
  • В. Л. Бройдо, О. П. Ильина Архитектура ЭВМ и систем. СПб.: Питер, 20 09 г. – 720 с.: ил.
  • А. П. Жмакин Архитектура ЭВМ. СПб.: БХВ-Петербург, 2010. — 352 с: ил.
  • Панфилов Д.И., Чепурин И.Н., Миронов В.Н., Обухов С.Г. Электротехника и электроника в экспериментах и упражнениях: Практикум по Electronics Workbench: в 2 т./Под общ. ред. Д.И. Панфилова – Т1.: Электротехника.– М.:ДОДЕКА, 2000. 10. Таненбаум Э. Архитектура компьютера. СПб.: Питер, 2012 г. – 704 с.: ил.