Заманауи агротехника

Асангалиев Елибек Атрауович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Агротехника-егіншілік технологиясы, дақылдарды өсіру әдістерінің жүйесі. Агротехникаға: топырақты өңдеу, тыңайтқыштарды қолдану, тұқымдарды егуге дайындау, егу және отырғызу, егістіктер мен екпелерді күту, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің арамшөптерімен, ауруларымен және зиянкестерімен күресу, егінді жинау және егіннен кейінгі өңдеу кіреді. Қазіргі ауылшаруашылық технологиясы жаратылыстану, агрономия және техникалық ғылымдардың жетістіктеріне негізделген.Әрбір агротехникалық әдіс және егістіктің немесе дақылдың агротехникалық тәсілдерінің бүкіл жүйесі топырақ қорғайтын, ылғал мен қарашірікті сақтайтын болуға тиіс.Агротехникалық әдістерді дамыту дақылдардың биологиялық сипаттамаларын, топырақтың агрономиялық сипаттамаларын, климаттық және ауа-райының жағдайларын, ауданның және шаруашылықтың экономикалық жағдайларын және т. б. білуге негізделген. олардың уақтылы және сапалы орындалуымен, яғни өрістерде технологиялық тәртіптің сақталуымен анықталады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ауыл шаруашылығы негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Курсты оқытудың мақсаты-студенттерді ұлттық экономиканы аумақтық ұйымдастыру жүйесіндегі ауылшаруашылық өндірісінің тұжырымдамалары мен негіздерімен таныстыру.Ауыл шаруашылығының күрделі мәселелеріне, сондай-ақ жалпы экономикалық мәселелерге терең зерттеу, қазіргі техникалық прогрестің негізгі тенденцияларын тиісті түсінбестен, технологияның негіздерін білмей және өндірістің маңызды салаларын және олардың ғылыми негіздері мен техникалық деңгейін ұйымдастырусыз мүмкін емес.
Міндет
  • студенттерді ауыл шаруашылығы өндірісін аумақтық ұйымдастырудың негізгі нысандарымен таныстыру.жетекші қызмет түрлерінің (ауыл шаруашылығы өндірісі салаларының)қазіргі заманғы технологияларының негіздерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Агротехнологияларға тұрақты экология талаптарының нәтижесінде қалыптасқан тәсілдер де жатады, мысалы, контурлық-мелиоративтік егіншілік, онда ауыл шаруашылығы алқаптары геометриялық тұрғыдан дұрыс кесілмейді, бірақ жер бедерінің табиғи шекаралары мен топырақ құрамын ескере отырып. Агротехнологияларды қарқындатудағы сапалы секіріс 70-ші жылдары Батыс Еуропадағы технологиялық революция нәтижесінде пайда болды, оның ішінде жаңа типтегі қарқынды сорттарды құру (жасыл революция) және органогенездің микропериодтары (агрохимиялық революция) бойынша өндірістік процесті басқару жүйесін дамыту. Төртінші өнеркәсіптік революция және экологиялық талаптар нақты егіншілік пен жабық циклді фермалардың, "жаңа фермерлік"салалардың пайда болуына әкелді, онда агротехнологияларды енгізу ең қарқынды болды.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Агротехнологиялар ауыспалы егістер, топырақты өңдеу жүйелері, тыңайтқыштар және өсімдіктерді қорғау арқылы агроландшафтты басқарудың бірыңғай жүйесін қолдауға мүмкіндік береді, яғни егіншіліктің бейімделгіш-ландшафтық жүйелерінің құрамдас бөлігі болып табылады. Сонымен қатар, олар ең алдымен сорттың ерекшеліктерімен анықталатын жеке мәнге ие, өйткені сорттың әр түрі (мақсаты, қарқындылығы және басқа параметрлері бойынша) өндіріс процесін басқарудың белгілі бір жүйесіне және агроценоздың құрылымдық моделіне сәйкес келеді.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - проблемалық және жобалық - бағытталған оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, оқу пікірсайыстары және басқа да белсенді нысандар мен әдістер); - білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларды оқыту кезінде пәнді табысты меңгеру үшін келесі бейімделген білім беру технологиялары қолданылуы мүмкін: - қашықтықтан білім беру; - жеке тұлғаға бағдарланған (мысалы, тірек-қимыл аппараты бұзылған білім алушылар үшін экрандық пернетақтаны және ақпарат енгізудің балама құрылғыларын пайдалану; есту қабілеті бұзылған студенттер компьютерлік техникамен, аудиотехникамен, бейнетехникамен, электрондық тақтамен оқитын оқу аудиториясының жабдығы); - пәнге бағдарланған (нысана жасау процесі, яғни мақсаттар білім алушылардың іс-әрекеттерінде көрсетілген олардың нәтижелері арқылы қалыптастырылады); - оқу материалын игеруге көмек көрсету үшін ұйымдастырылған білім алушылармен қосымша жеке консультациялар мен сабақтар өткізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларды оқыту кезінде пәнді табысты меңгеру үшін келесі бейімделген білім беру технологиялары қолданылуы мүмкін: - қашықтықтан білім беру; - жеке тұлғаға бағдарланған (мысалы, тірек-қимыл аппараты бұзылған білім алушылар үшін экрандық пернетақтаны және ақпарат енгізудің балама құрылғыларын пайдалану; есту қабілеті бұзылған студенттер компьютерлік техникамен, аудиотехникамен, бейнетехникамен, электрондық тақтамен оқитын оқу аудиториясының жабдығы); - пәнге бағдарланған (нысана жасау процесі, яғни мақсаттар білім алушылардың іс-әрекеттерінде көрсетілген олардың нәтижелері арқылы қалыптастырылады); - оқу материалын игеруге көмек көрсету үшін ұйымдастырылған білім алушылармен қосымша жеке консультациялар мен сабақтар өткізу.
Оқыту әдістері

Дәстүрлі оқыту Дәріс сабақтарында студенттер өсімдіктердің биологиялық қасиеттері туралы теориялық ақпарат алады, тірі өсімдіктер мен көрнекі материалдардағы практикалық сабақтарда өсімдіктерді дендрологиялық және фенологиялық бақылауды жүргізуді үйренеді, өсімдіктердің өмірлік формалары мен даму кезеңдерін анықтайды, өсімдік детерминанттарымен жұмыс істеу принциптерін зерттейді және практикада өсімдіктердің тұқымдары мен түрлерін кілт бойынша анықтау әдістемесін меңгереді. Қашықтықтан оқыту Студенттер барлық материалдарды өз бетінше оқиды. Гербарий және тірі өсімдік үлгілерінде, курс материалдары мен көрнекі материалдарда өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері мен құрылымы зерттеледі. Дәрістер мен практикалық сабақтардың материалдары бойынша алынған білімді бақылау үшін студенттер бақылау жұмыстарын орындайды және нақты тақырыптар бойынша тестілеуден өтеді. Аралас оқыту Online режиміндегі дәрістік сабақтарда білім алушылар теориялық мәліметтер алады, практикалық сабақтарда зертхана жағдайында микроскоптау техникасын, өсімдік препараттарын дайындау технологиясын меңгереді, өсімдіктердің гербарий және тірі үлгілерінде өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері мен құрылымын зерделейді, өсімдіктерді дендрологиялық және фенологиялық бақылауды жүргізуді үйренеді, өсімдіктердің өмірлік формалары мен даму кезеңдерін айқындайды, өсімдіктерді анықтаушылармен жұмыс істеу қағидаттарын зерделейді және практикада өсімдіктердің тұқымдары мен түрлерін кілттері бойынша айқындау әдістемесін меңгереді.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ауыл шаруашылығы өндірісінің құрылымы және негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштері
  • Ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздері
  • Егіншілік негіздері
  • Егіншіліктің негізгі "заңдары"
  • Тыңайтқыштар
  • Ауыспалы егіс
  • Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникалық-экономикалық негіздері
  • Ауылшаруашылық өндірісі құрылымының эволюциясын талдау
  • Өндірістік процестердің негізгі кезеңдері
  • Қазіргі заманғы ауылшаруашылық техникасы-техниканың жіктелуі мен түрлері
  • Қазіргі заманғы ауыл шаруашылығы техникасын пайдалану
  • Заманауи ауыл шаруашылығы техникасы-аграрлық саладағы таптырмас көмекші
  • Агроөнеркәсіптік жер қорын спутниктік суретке түсіру IoT датчиктерінің (Климаттық, микробиологиялық, химиялық және т
  • Ұшқышсыз ұшу аппараттарын ауылшаруашылық пайдалану
  • Машинамен көру арқылы дақылдардың өсу кезеңдері мен сапалық сипаттамаларын бақылау Егіннің өсу қарқындылығын талдау және өсірудің технологиялық карталарына өзгерістер енгізу мақсатында жасанды интеллектті пайдалану
Негізгі әдебиет
  • Верещагин Н. И.Организация и технология механизированных работ в растениеводстве,учебное пособие, Издательство: Гиорд,2018,416стр.Водянников В.Т.Экономическая оценка технических средств и инженерно-технических решений в сельском хозяйстве,учебник,Издательство:Юрайт,2022, Дорохов А. С., Алдошин Н. В., Аксенов А. Г., Сибирёв А. В., Мосяков М. А.Научно-методологические основы технологического процесса уборки сельскохозяйственных культур,учебное пособие,Издательство:Юрайт,2022, Курбанов С. А.,Земледелие,учебникИздательство: Лань,2022
Қосымша әдебиеттер
  • Сүлейменова Н,Ш.,Еспергенов Ж.Қ.Асанғалиев Е.А., Шығыс Қазақстанның егіншілігі және ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологиясының аймақтық негізі, оқу құралы ШҚМТУ,2009
  • Кирюшин В. И., Кирюшин С. В. Агротехнологии. — СПб: Издательство Лань, 2015. — 464 с.