Табиғи ресурстарды бағалау

Макатова Салтанат Жумагазиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән табиғатты пайдаланудың теориялық негіздерін, табиғатты пайдалану экономикасы, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау, табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық негіздерін, табиғи ресурстар және табиғатты пайдалану саласындағы базалық ақпаратты түсіну, баяндау және сыни талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Жер мониторингі

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты - Қазақстанның нарықтық экономикасының дамуы жағдайында жерлерді тиімді пайдалануды жоспарлау үшін қажетті студенттердің табиғи ресурстар және оларды бағалау туралы білім алулары. «Табиғи ресурстарды бағалау» пәнін оқып-үйрену мақсаты теориялық және Табиғи ресурстарды бағалаудың практикалық негізі әдіснамалар мен әдістерді бағалау әдістемесі, мониторинг жүйесі, кадастрлық кадастрлардың ұйымдастырушылық аспектілері, жылжымайтын мүлік бағасының бағасы және қазіргі заманғы жетістіктер бағалау теориясы мен практикасы болып табылады.
Міндет
  • Курстың мақсатына студенттің табиғи ресурстар туралы білім алуы - су, жер, орман, минералды, олардың қоғамның экономикалық өміріндегі ролі, оларды тиімді пайдалану туралы білім алуы, қаржылық - экономикалық бағалау туралы білім және дағдыларын қалыптастыру .
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттер табиғи ресурстар мен қойнауды бағалау әдістері, табиғи ресурстар классификациясы , орман, минералды-шикізат ресурстары, ауыл шаруашылық (жер) ресурстарын бағалау туралы түсініктің болуы.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Табиғи ресурстар мен қойнауды бағалауды білу. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың тәжірибелік дағдыларына ие болу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Аналог-объектілердің нарықтық бағасын талдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Әр түрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде бағдарламалар мен оқу-әдістемелік материалдарды қолдана отырып, арнайы пәндерді оқытуға дайын болу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Табиғи ресурстарды экономикалық бағалауда студенттердің тәжірибелік дағдыларының болуы
Оқыту әдістері

1. 1. Жердiң табиғи ресурстарын бағалау жөнiндегi материалды ұсынудың неғұрлым тиiмдi нысандарына мультимедиялық тұсаукесерлердi жатқызу керек. Бұл нысан оқу материалын жарқын тірек бейнелер жүйесі ретінде ұсынуға мүмкіндік береді. Оқу ақпаратын берудің мақсаты - оқушылардың ойлау жүйесін қалыптастыру. Мультимедиялық тұсаукесер түрінде оқу материалын беру оқу уақытын қысқартады, балалардың денсаулық ресурстарын босатады; есте сақтау, назар аудару, ойлау қызметі, білім беру мазмұнын ізгілендіру психологиялық тұрғыдан дұрыс жұмыс істеу режимдері негізінде оқу-тәрбие процесін құруға мүмкіндік береді. Мультимедиялық презентацияларды қолдану тақырыпты зерделеудің кез келген кезеңінде және сабақтың кез келген кезеңінде орынды.

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3, Табиғи ресурстарды бағалау кезінде пайдаланылатын негізгі ұғымдар
  • 4
  • 5, Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың негізгі әдістері
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Негізгі әдебиет
  • Глуб А.А., Струкова Е.В. Экономика природных ресурсов: Учебное пособие для вузов. — М.: Аспект Пресс, 2016. — 319с.
  • Дергачев А.Л., Хилл Дж., Казаченко Л.Д. Финансово-экономическая оценка минеральных месторождений: - Учебник / Под ред. В.С.Старостина. -М.: Изд-во МГУ, 2017. - 176 с.
  • Минц А.А. Экономическая оценка естественных ресурсов. - М. Мысль, 2016.-302 с.
  • Тонкопий М.С. Экономика природопользования.- Алматы: Экономика 2017.-476 с.
  • Тонкопий М.С. Практикум по экономике природопользования.-Алматы: Экономика, 2018. - 209 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Тонкопий М.С. Экология и экономика природопользования: Учебник.-Алматы: Экономик'С. 2018. - 529 с.