Мәдениеттану

Джаксылыков Амантай Фрунзевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: ХХ ғасырда. - ХХІ ғасырдың басында гуманитарлық теория адамды және оның өмірлік құбылыстарын, ең алдымен мәдениетін жан-жақты зерттеу қажеттілігін түсінді. Ұлттық сананың өсуі, өсіп келе жатқан жергілікті әртүрліліктің элементі ретінде, мәдениеттердің субординациясының жаңа тұжырымын талап етеді. Қоғамның жаңа түрінде мәдениетті жүйелі талдау қажеттілігі негізделген басқару шешімдерімен мемлекеттік саясат саласы ретінде қалыптасады.

Кредиттер саны: 2

Пререквизиты:

  • Адам. Қоғам. Құқық. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 15
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан. Классикалық жүйеде оқитын студенттерге арналған емтихан билеті екі сұрақтан тұрады. Емтихан ұзақтығы 1 сағат 40 мин.Егер қорытынды баға 50% және одан жоғары болса, студент емтиханды тапсырды.

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • «Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру.
Міндет
  • - студенттердің мәдени ақпарат алудың негізгі көздері мен әдістерін игеру; - мәдени білімді кәсіптік қызметте пайдалану дағдыларын үйрету; - сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру және оны практикада қолдану мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - талдау кезінде мәдениеттанудың негізгі әдістерің жүйелік түсінікті көрсету;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - алынған мәдениеттанулық біліміне сүйене отырып өз ұсыныстар мен дағдылар ретіңде түсіндіру;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - Ел, аймақ, қала және т. б. деңгейінде болып жатқан мәдени процестерді сын тұрғысынан талдау, бағалау және синтездеу; - қазақстандық қоғамда жаңарудағы мәдени институттардың мәнмәтінінде олардың рӛлінің ерекшеліктеріне талдау жасай алу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - коммуникативтік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - кәсіби әлеуметтегі, сонымен қатар, қоғамдағы шиеленістерді шешуде бағдарламалар жасай алу; - әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дұрыс білдіре және дәлелді түрде қорғай білу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Семинарлар 0-100
Өздік жұмыс
аралық тестілеу
2  рейтинг Семинарлар 0-100
Өздік жұмыс
аралық тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Мәдениет морфологиясы
  • Мәдениет тілі түсінігі
  • Мәдениет семиотикасы
  • Мәдениет анатомиясы
  • Қазақстан көшпелілерінің мәдениеті
  • Арғытүркілердің мәдени мұрасы
  • Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті
  • Түркілердің мәдени мұрасы
  • Қазақ мәдениетінің қалыптасуы
  • XVIII ғ
  • ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті
  • Қазіргі әлемдік үдерістер аясындағы қазақ мәдениеті
  • Жаһандану аясындағы қазақ мәдениеті
  • Қазақстанның мәдени саясаты
  • «Мәдени мұра» Мемлекеттік Бағдарламасы мәдени саясат саласы ретінде
Негізгі әдебиет
  • 1. Назарбаев Н.А. «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания». – Астана, Ак Орда, 2017 / http://www.akorda.kz/ru 2. Габитов Т.Х. Культурология/ КазНУ, Алматы, 2019 3. Барнард Алан. «Антропология тарихы мен теориясы»/пер. на каз.яз. под руков. Кульсариева А.Т., Масалимова А.Р. – А., 2017. 4. Молтобарова К.И. «Мәдениеттану». - А, 2018. 5. Лотман Ю. «Semiosphera» , Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2019.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Ғабитов Т.Х. «Қазақ мәдениетінің тарихы: оқу құралы». – Алматы: Қазақ университеті, 2016 2. Габитов Т.Х., Муталипов Ж., Кулсариева А. «Культурология». - Алматы, Раритет, 2008. 3. Курмангалиева Г.К., Нысанбаев А.Н., Соловьева Г.Г., Сейтахметова Л.Н. «Наследие аль-Фараби и современная философия взаимопонимания». – Алматы. 2011 4. Нуржанов Б.Г., Ержанова А.М. «Культурология». - Алматы, 2011. 5. Крадин Н.Н. Кочевники Евразии, Алматы, 2007 6. Бейсенова Г.А. «Проблемы глобализации и идентичности» – А., Print, 2009 7. «История культурологии под ред. Огурцова А.П». - М., Гардарики, 2006. 8. Каиржанова А. Palaeoturcica/ «Мир древних тюрков». – Алматы, 1999.