Білім беру бағдарламасы
Толығырақ
Код – Мамандық | 6B04108 - Маркетингтің инновациялық технологиялары | |||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Маркетинг саласындағы жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, креативті ойлайтын және еңбек нарығында сұранысқа ие, инновациялық маркетингтік технологиялар мен сандық және маркетингтік коммуникация құралдарын иеленетін мамандарды даярлау. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Түлек моделі | ||||||||||||||||||||||||||||||
Түлектің біліктілік сипаттамасы |
Мамандар лауазымдарының тізбесі:
- мәмілелерді ұйымдастыру және жасау; - инновациялық технологияларды пайдалана отырып, тұтыну нарығында бренд пен компанияның өнімдерін жылжыту; - инновациялық технологияларды пайдалана отырып маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру, нарықтық тауарды анықтау, маркетингтік стратегияларды әзірлеу, маркетингтік аудитті жүргізу. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби қызмет объектісі:
Әртүрлі қауымдастықтар мен маркетинг институттары, әртүрлі меншік түріндегі кәсіпорындар мен ұйымдардың маркетингтік қызметтері, қызмет салалары, ұйымдастырушылық-құқықтық нысандары |
||||||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби қызмет түрлері:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет, - ақпараттық-аналитикалық, - инновациялық, - жобалау-зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||
Кәсіби қызметінің функциялары:
- бастапқы және қосымша ақпарат жинау, оны өңдеу және оны менеджерлер, сыртқы және ішкі пайдаланушылар пайдалануы үшін дайындау; - жаңа технологияларды пайдалана отырып маркетингтік зерттеулер жүргізу: - баламалы стратегияларды SWOT талдау және бағалауды жасау; - бизнес-модельдерді және инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу; - нарықта жаңа өнімді ілгерілету; - мониторинг және маркетингтік аудит; - жарнаманы басқару. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Маманның құзыреттілік картасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Модульдік оқу жоспары |
|