Білім беру бағдарламасы

Толығырақ
Код – Мамандық 7M07102 - Машина жасау
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Қазіргі заманғы машина жасау индустриясындағы озық технологияларды меңгерген, әлемдік машина жасау бизнесі жағдайына ықпалдасуға және ұлттық және өңірлік машина жасау нарығының әлеуметтік маңызды міндеттерін шешуге қабілетті, инновациялық ойлауға ие машина жасау саласындағы магистрлерді даярлаудың кәсіби қалыптасуы мен зияткерлік дамуы үшін білім беру ортасын қалыптастыру.

Түлек моделі
Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

педагогикалық қызметтімен машина жасаудың бәсекеге қабілетті өнімін жасауға бағытталған және машина жасаудың халықаралық стандарттарына негізделген адами қызмет құралдарының, тәсілдерінің, тәсілдері мен әдістерінің жиынтығын қамтитын ғылым мен техника бөлімдері қамтиды, негізделген:
* технологиялық процестерді математикалық, физикалық және компьютерлік моделдеудің заманауи әдістерін қолдану;
* конструкторлық-технологиялық информатика және автоматтандырылған жобалау құралдарын пайдалану;
* халықаралық стандарттар негізінде өндірістің нақты шарттарына қатысты сапаны басқару жүйелерін құру;
* сапа, сенімділік және құн талаптарын, сондай-ақ оны дайындау мерзімдерін, тіршілік ету қауіпсіздігі мен экологиялық тазалықты ескере отырып, өнімді құру кезінде оңтайлы шешімдер іздеумен маркетингтік зерттеулер жүргізу.
Кәсіби қызмет объектісі:

* машина жасау өндірісінің объектілері, технологиялық жабдықтар және құрал-саймандық техника;
* машина жасаудың технологиялық процестерін механикаландыру және Автоматтандырудың технологиялық жабдықтары мен құралдары;
* өндірістік технологиялық процестер, оларды әзірлеу және жаңа технологияларды игеру;
* шығарылатын бұйымдардың сапасына жету үшін технологиялық жүйелерді ақпараттық, метрологиялық, диагностикалық және басқарушылық қамтамасыз ету құралдары;
* нормативтік-техникалық құжаттама, стандарттау және сертификаттау жүйесі, машина жасау бұйымдарын сынау және сапасын бақылау әдістері мен құралдары •
* басқару органдары, кәсіпорындар, индустрияны, көлік пен байланысты, ауыл және коммуналдық шаруашылықты, әскери-өнеркәсіп кешенін, өндіріс және тұтыну салаларын қоса алғанда, мемлекеттік және мемлекеттік емес меншік нысанындағы ұйымдар
Кәсіби қызмет түрлері:

- өндірістік-технологиялық;
- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет;
- ғылыми-зерттеу және педагогикалық,
- жобалау-технологиялық;
- жобалау-конструкторлық;
- эксперименттік-зерттеу;
- сервистік-пайдалану;
- инновациялық және т. б.
Кәсіби қызметінің функциялары:

Өндірістік-технологиялық қызмет: машиналар, жетектер, жүйелер өндірісін технологиялық дайындаудың автоматтандырылған жүйелерін пайдалана отырып, технологиялық процестерді, машиналарды, жетектерді, жүйелерді жобалау; жұмыс материалдарын, өндіру нормаларын, отын мен электр энергиясын жұмсауға арналған технологиялық нормативтерді әзірлеу, сондай-ақ жабдықтар мен технологиялық жабдықтарды таңдау; техникалық тапсырмаларды әзірлеу; бұйымдар мен процестердің технологиялылығын қамтамасыз ету; технологиялық процестердің экономикалық тиімділігін бағалау; ақау себептерін зерттеу және талдау; технологиялық процестерді; халықаралық стандарттарды ескере отырып, өнім сапасының берілген деңгейін қамтамасыз ету;
- ұйымдастыру-басқару қызметі: орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, орындаушылық шешімдерді қабылдау; оңтайлы шешімдерді іздеу; өндірістік жарақаттанудың, кәсіби аурулардың алдын алу, Экологиялық бұзушылықтардың алдын алу; өнертабыстар мен өнеркәсіптік үлгілерге өтінімдер дайындау; зияткерлік қызмет объектілерінің құнын бағалау; стандарттар мен сертификаттардың жобаларын әзірлеу; инновациялық қызмет саласында біліктілікті арттыру мен тренингті ұйымдастыру; стандарттар жобаларына, рационализаторлық ұсыныстар мен өнертабыстарға пікір мен қорытындылар дайындау; маркетинг жүргізу және перспективалы және бәсекеге қабілетті бұйымдарды шығару мен іске асырудың бизнес-жоспарларын дайындау; өндірілетін өнімнің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде Кәсіпорынды жоспарлау мен басқарудың бірыңғай ақпараттық кеңістігін қолдау;
- ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет: кәсіби қызмет саласындағы объектілерде теориялық және қолданбалы сипаттағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын қою, жоспарлау және жүргізу; кәсіби қызмет саласындағы объектілерде физикалық процестердің модельдерін әзірлеу; эксперименттік зерттеулердің жаңа әдістерін әзірлеу; зерттеу нәтижелерін талдау және оларды қорыту; орындалған зерттеулер мен әзірлемелердің нәтижелері бойынша ғылыми-техникалық есептерді, шолулар мен жарияланымдарды дайындау; зияткерлік меншік объектілерін тіркеу және қорғау; ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін басқару және зияткерлік меншік объектілеріне құқықтарды коммерцияландыру; кәсіби қызметте заманауи психологиялық-педагогикалық теориялар мен әдістерді қолдану;
- жобалау-конструкторлық қызмет: перспективалы конструкцияларды әзірлеу; жобалық шешімдерді оңтайландыру; есептеудің қолданбалы бағдарламаларын құру; жобалау-конструкторлық және технологиялық әзірлемелерге сараптама жүргізу; патенттік зерттеулер жүргізу; Күрделі бұйымдардың эскиздік, техникалық және жұмыс жобаларын әзірлеу; техникалық есептерді, техникалық-экономикалық және функционалдық-құндық талдау жүргізу; әдістемелік және нормативтік құжаттарды, техникалық құжаттаманы әзірлеу; инновациялық әлеуеттер мен жобалардың тәуекелдерін бағалау;
- эксперименталды-зерттеу: машина жасау өндірісінде өтетін процестерді зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталды әдістерді қолдану; қазіргі машина жасау технологиясындағы жаңа бағыттарды зерттеу; машина жасау саласында өңдеу түрлерін зерттеу; машина жасау саласындағы автоматтандыру объектілерін зерттеу; шығарылатын бұйымдардың сапасын қамтамасыз ету және еңбек өнімділігін арттыру әдістерін ғылыми негіздеу
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Ғылыми-әдістемелік бірегейлікті дүниетанымдық бағыттылықпен біріктіретін ғылымның негізгі проблемаларына, оның функциялары мен даму заңдарына бағдарлану қабілеті Ғылыми танымның даму үрдістері туралы; жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы базалық білімді меңгеру
Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
2. Кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілдерін еркін пайдалану қабілеті, білім беру тұжырымдамасын жүйелі талдау және таңдау Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы базалық білімді меңгеру, өзінің педагогикалық қызметінде Педагогика және психология білімін қолдану
Жоғары оқу орындарында базалық пәндерді оқытуды жүзеге асыруға және әдеби дереккөздерге шолу жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде меңгеру
3. Машиналар, жетектер, жүйелер өндірісін технологиялық дайындаудың автоматтандырылған жүйелерін пайдалана отырып, жаңа технологиялық процестерді, машиналарды, жетектерді, жүйелерді әзірлеуді жүзеге асыру Енгізілген жаңа жабдықты қолдану, Жабдықтың техникалық жағдайын тексеру, қажет болған жағдайда жөндеу-қалпына келтіру жұмыстарын қамтамасыз ету
Машина жасау өндірісінің бұйымдарын дайындау кезінде технологиялық құжаттаманың барлық талаптарын сақтауды қамтамасыз ету
4. Ғылыми таным әдіснамасының соңғы жетістіктерін терең енгізе отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру, қазіргі заманғы технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және эксперименттік-зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып, процестер мен құбылыстарды зерделеудің қазіргі тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни талдау Ғылыми жаратылыстану пәндерінің заңдарын, Математикалық талдау және модельдеу әдістерін, эксперименталды зерттеу теориясының негіздерін пайдалану
Бөлшектер мен тораптарды есептеу әдістемесін қолдану, жобалау жұмыстарын орындау және техникалық және экономикалық құжаттаманы ресімдеу
5. Аз қалдықты, энергия үнемдейтін және экологиялық таза машина жасау және құрылыс-монтаж технологияларын әзірлеу үшін зерттеудің қазіргі ғылыми әдістерін меңгеру Нәтижелерді өңдеу және талдаумен эксперимент жүргізе білу, технологиялық көрсеткіштерді анықтау бойынша стандартты сынақ әдістерін қолдана білу
Машина жасау мен құрылыста шикізат, энергетикалық, еңбек, отын және басқа да ресурстар түрлерін ұтымды пайдалану тәсілдерін қолдану
Модульдік оқу жоспары
Базалық пәндер Кәсіптік пәндер Қосымша оқу түрлері