Білім беру бағдарламасы

Толығырақ
Код – Мамандық 7M04104 - HR менеджмент
(Бірлескен ББ - Самарканд мемлекеттік университеті (СамМУ))
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Магистранттарды Кадрлық менеджмент саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруге дайындау, кадрлық жұмыстың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру, тиімді кадрлық саясатты жүйелі жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

Түлек моделі
Түлектің біліктілік сипаттамасы Мамандар лауазымдарының тізбесі:

- ұйымдық даму;
- заңнама;
- кадрлық іс жүргізу және кадрлық есеп;
- ішкі коммуникациялар;
- қызметкерлерді іріктеу және бейімдеу;
- қызметкерлерді оқыту және дамыту;
- қызметкерлерді бағалау;
- қызметкерлерді ынталандыру және ынталандыру;
- еңбекті ұйымдастыру және төлеу.
Кәсіби қызмет объектісі:

Мемлекеттік басқару органдары әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар, қызмет салалары, ұйымдық-құқықтық нысандағы ұйымдар, оқу орындары және ғылыми-зерттеу институттары мен ұйымдар.
Кәсіби қызмет түрлері:

- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет;
- маркетингтік қызмет;
- ақпараттық-аналитикалық;
- инновациялық;
- жобалау-зерттеу қызметі;
- ғылыми-зерттеу қызметі.
Кәсіби қызметінің функциялары:

- өндірісті және басқаруды дамытудың негізгі бағыттарын жоспарлау;
- басқару мақсаттары мен міндеттерін анықтау, олардың тиімділігі;
- өндірістік объектінің құрылымын және басқару құрылымын қалыптастыру, өндірістік аппаратты оңтайлы құру;
- өндірістің техникасы мен технологиясын жетілдіру;
- қызметкерлерді ынталандыру, олардың еңбегін жандандыру;
- басқарма қызметінің барлық жақтарын үйлестіру және бақылау;
- материалдық және материалдық емес өндіріс саласында инновацияларды енгізу.
Маманның құзыреттілік картасы
Қалыпталатын негізгі құзыреттер Оқыту нәтижелері
1. Менеджмент, ұйымдастыру-басқару, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық дайындық саласында білімді меңгеруге қабілетті. Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту, өз бетінше жаңа білімдер мен білімдерді игеру және практикалық қызметте пайдалану, өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейту және тереңдету, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін пайдалану қабілетін көрсету.
Жаңа заманауи жағдайларда ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін әр түрлі пәндер шеңберінде алынған білімді қолдану.
2. Персоналды басқару саласындағы өз жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, сондай-ақ кәсіби қызмет үшін шешім қабылдау және олардың тиімділігін бағалау білімінде құзыреттілік. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжымды басқаруда, қызмет нәтижелерінің сапасын бағалауда, бастамашылық танытуда, проблемалық жағдайларды шешуде дағдылары мен біліктерін көрсету.
Шығармашылық, белсенді кәсіби және әлеуметтік қызметке, экономикалық және басқа да қызметтер шеңберінде практикалық міндеттерді сапалы орындауға дағдылану.
3. Өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі білім алуға қабілетті. Түрлі ұйымдық-құқықтық формада және қызмет салаларында кәсіпорын қызметінің басталуы мен тіркеу процесін реттейтін нормативтік - құқықтық базаны, бизнес-жоспарлауды ұйымдастыру принциптерін түсіндіру.
Практикалық тапсырмаларды шешуде мақсат қою және басымдықтарды орналастыру құралдарын қолдану, жұмыс уақытын есепке алуды жүзеге асыру, жеке және жұмыс уақытын әдістемелік дұрыс жоспарлау.
4. Салықтық және қаржылық есептілік деректерін талдау және алынған мәліметтерді басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану қабілеті. Аудитордың этикалық принциптерін сақтай отырып, кәсіби стандарттарға сәйкес аудитті ұйымдастырады және жүргізеді.
Салалар бойынша қазіргі ұйымдардағы ұйымдастырушылық өзгерістерді басқару тәжірибесінің мәселелерін талдау.
5. Адамдарды басқарудағы құзыреттілік және олардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін және уәждемесін ескере отырып олардың іс-қимылдарын. Командада жұмыс істеу қабілеті: адамдармен тез байланыс орнату, ойларды дәл беру, ұжыммен іс-қимылдарды келісу, көзқарасты дұрыс қорғау.
6. Командада жұмыс істеу, басқа адамдармен тез және оңай байланыс орнату, өз ойын дәл беру, өз әрекеттерін ұжым мүшелерімен келісу. Қабылданған шешімдерді дәлелдеу және олардың салдарын түсіндіру, басқару шешімдерін қорғау, қызметкерлерді қызықтырып, ынталандыру; іскерлік коммуникацияларды жүзеге асырудың ұтымды әдістері мен құралдарын қолдану.
Модульдік оқу жоспары
Базалық пәндер Кәсіптік пәндер Қосымша оқу түрлері