Қалыпталатын негізгі құзыреттер |
Оқыту нәтижелері |
1. Тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде түрлі жағдайларды бағалау қабілеті |
Философиялық және тарихи мазмұндағы ақпаратты қабылдау және талдау дағдысын, дискуссияны және полемиканы жүргізу тәсілдерін меңгеру |
Әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дәлелдей білу |
2. Заманауи коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті |
Кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік қабілеттерге ие болу |
АКТ көмегімен ақпаратты іздеу және өңдеуді жүзеге асыру |
3. Әлеуметтік ортада тұлғаны қалыптастыру және анықтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру қабілеті |
Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету |
Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану |
4. Ұлттық және әлемдік экономиканың дамуындағы негізгі үрдістерді анықтау қабілеті, бизнес-үрдістерді басқару дағдыларын меңгеру. |
Экономика, менеджмент, есеп, қаржы саласындағы ұғымдар мен санаттарға сүйену, жаhандық және аймақтық экономикалық үрдістерді талдау. |
Кәсіби қызметте ұйымдастырушылық-басқарушылықты қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу. |
5. Деректерді жинау, талдау және өңдеуді жүзеге асыру қабілеті, алынған нәтижелерді талдау және мазмұнды түсіндіру. |
Қаржы-экономикалық ақпараттарды өңдеу үшін құрал-саймандық құралдарды қолдану, алынған нәтижелерді негіздеу. |
Математикалық әдістерді пайдаланып, статистикалық ақпараттарды жинау және өңдеу қабілетін меңгеру. |
6. Әртүрлі нарықтарда, соның ішінде жаһандық компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып тауарлар мен қызметтерді жылжыту қабілеті. |
Салалық ерекшеліктерді ескере отырып, ұлттық және халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді, оның ішінде инновациялық қызметтерді жылжыту дағдыларына ие болу. |
Сатуды тиімді ұйымдастыру үшін ғаламдық ақпараттық желілерді қолдана білу. |
7. Тиімді және табысты брендтерді, сауда маркаларын және кәсіпорынның иммиджін жасау қабілеті, тиімді сауда мәмілелерін жүргізу техникасын меңгеру. |
Бәсекеге қабілетті брендтер мен тауар маркаларын әзірлеу дағдысына ие болу, компанияның қолайлы имиджін жасау. |
Сауда маркетингінің заманауи технологиялары мен дағдыларына ие болу. |
8. Маркетингтік стратегияларды әзірлеумен айналысатын компанияның маркетингтік қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру және басқару қабілеті. |
Компанияның тиімді маркетингтік стратегиясын қалыптастыру мақсатында нарықты және оның коньюнктурасын талдау дағдылары мен әдістерін меңгеру. |
Компанияда маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару дағдыларына ие болу. |
9. Компанияның маркетингтік қызметін автоматтандыру үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті. |
Маркетинг тұрғысынан тиімді сайттарды әзірлеу дағдыларына ие болу. |
Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдыларын меңгеру. |