Қалыпталатын негізгі құзыреттер |
Оқыту нәтижелері |
1. Тұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде түрлі жағдайларды бағалау қабілеті |
Философиялық және тарихи мазмұндағы ақпаратты қабылдау және талдау дағдысын, дискуссияны және полемиканы жүргізу тәсілдерін меңгеру |
Әлеуметтік маңызы бар мәселелер бойынша өз пікірін дәлелдей білу |
2. Заманауи коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тілдік қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілеті |
Кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік қабілеттерге ие болу |
АКТ көмегімен ақпаратты іздеу және өңдеуді жүзеге асыру |
3. Әлеуметтік ортада тұлғаны қалыптастыру және анықтау және салауатты өмір салтын қалыптастыру қабілеті |
Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету |
Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану |
4. Экономиканы дамытудағы үрдістерді анықтау, кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, өңдеу және талдауды жүзеге асыру қабілеті. |
Экономика, менеджмент, маркетинг саласындағы түсініктер мен санаттарға ие болу, нарықтық процестер мен өзара байланысты түсіну. |
Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау дағдыларын меңгеру. |
5. Қоғамның талап еткен коммуникациялық және медиа өнімдерін, оның ішінде сандық технологияларды пайдалана отырып жасау және жылжыту қабілеті. |
Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін аппараттық құралдармен, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу. |
Мақсатты аудиториямен талап етілген цифрлау, жазбаша, аудиальды, көрнекі формада кәсіби өзекті медиаөнім жасау. |
6. Коммуникативтік стратегияны әзірлеу және әлеуметтік-саяси жағдайға сәйкес оны іске асыру тәртібін анықтау қабілеті. |
Бұқаралық ақпарат саласында әлеуметтік коммуникацияның тиімді стратегиясын әзірлеу. |
Шаруашылық қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында компанияның қолайлы имиджін жасау. |
7. Ұйымның стратегияларын іске асыруға бағытталған жобалар мен іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру қабілеті. |
Ауызша және жазбаша кәсіби коммуникация дағдыларын көрсету. |
Social media маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын тиімді қолдана білу. |
8. SMM маркетингтік жоспарын жүзеге асыруға қажетті бірегей мәтіндік және визуалды мазмұнды дамыту және орналастыру мүмкіндігі. |
Компанияның түрлі интернет алаңдарында бар визуалды корпоративтік контентті түпнұсқалық генерациялау және редакциялау алу біліктілігі. |
ӘMM белсенділік саласындағы басқару шешімдерінің нұсқаларын бағалау, тиімділік пен тәуекелдер критерийлерін ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу. |
9. ӘMM-маркетингтің коммуникациялық блогының іс-шараларын жүзеге асыру қабілеті: аудиторияны тарту, әлеуметтік желілерде брендтің беделімен жұмыс істеу. |
ATL, BTL, промоакциялар іс-шараларының тиімділігін дұрыс бағалауды жоспарлау, үйлестіру және жүргізу. |
PR, event-іс-шаралар, онлайн және оффлайн жарнамалық компаниялардың серіктестік жобалар мен жарнамалық науқандарды өткізу дағдыларын меңгеру. |